Nazwa: Mana Strike Opis: Runa, którą możemy atakować graczy, lecz na potwory nie będzie działać. Dlaczego ? Otóż ta runa nie kradnie ofierze punktów życia ( HP ) Lecz manę ! Działa na zasadzie manadrain'u wykorzystywanego przez niektóre potwory jak np. Beholder. Jest szczególnie skuteczna przeciwko postacią magicznym ( druid / sorcerer ), ponieważ jak już mówiłem nie zabiera punktów życia, lecz manę która jest niezbędna do praktycznie wszystkich ataków druida / sorca. Obrażenia: Wysya manę, gdy ofierze skończy się mana runa przestaje działać ( nie zabiera HP ! ). Ilość zabieranej many zależy od poziomu magicznego atakującego ! Nad ofiarą wyświetla się liczba skradzionej many.
W folderze Data/Spells/Scripts tworzymy plik manastrike.lua a w nim:
Spoiler:local combat = createCombatObject() setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_MANADRAIN) setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.5, -30, -1.0, 0)
function onCastSpell(cid, var) doCombat(cid, combat, var) end
i w Data/Spells/Spells.xml dopisujemy:
Spoiler:<rune name="Mana Strike" id="2269" charges="3" needtarget="1" maglv="5" exhaustion="1" enabled="1" allowfaruse="1" script="manastrike.lua"></rune>
|