Znalazłem Ten Skrypt na Forum!
Na początku wchodzimy w swój mapeditor i stawiamy kamyczek+broń o ID 1512
Wchodzimy w actions i tworzymy plik: swordstone.lua
Spoiler:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
exit = {x=107, y=96, z=7}--here is where u go if u dont get the sword-- rand = math.random(1,300)--chances of getting the sword--
if rand == 1 then queststatus = getPlayerStorageValue(cid,5555) if queststatus == -1 then doSendMagicEffect(topos,13) doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Congratulations!!! you were the chosen one to own this powerful sword.") doPlayerAddItem(cid,2408,1) setPlayerStorageValue(cid,5555,1) else doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You already pulled out the sword.") end elseif rand >= 2 and rand <300 then doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, you are not the chosen one.") doTeleportThing(cid,exit) doSendMagicEffect(topos,13) else doPlayerSendCancel(cid, "Sorry,not possible.") end
return 1 end
Następnie w actions.xml dodajemy linijke:
Spoiler:<action uniqueid="9000" script="swordstone.lua" />
9000 <--- unikalne ID zadania. Pamiętaj ,że nie zawsze wyciągniesz owy miecz. Masz zaledwie kilka % na to. Jeżeli Ci się to nie uda ,zostaniesz teleportowany na początek zadania.
OBJAŚNIENIA!
{x=107, y=96, z=7}<--- Jeżeli zadanie się nie powiedzie zostaniesz teleportowany na te współrzędne. (1,300) <--- Szansa na zdobycie nagrody
|