To wygląda mniej więcej tak:
-------- config.lua -------- -- Config file for OTServ -- ----------------------------
-- data directory location datadir = "data/" -pozostawiamy bez zmian
-- map location map = "data/world/evolutions.otbm" -pozostawiamy bez zmian
-- mapkind -- options: OTBM for binary map, XML for OTX map mapkind = "OTBM" -pozostawiamy bez zmian
-- map store location (for XML only) mapstore = "data/world/evolutions-mapstore.xml" -pozostawiamy bez zmian
-- house store location (for XML only) housestore = "data/world/evolutions-housestore.xml" -pozostawiamy bez zmian
-- bans storage (for XML only) banIdentifier = "data/bans.xml" -pozostawiamy bez zmian
-- server name servername = "Evolutions 7.92 RPG" -tutaj wpisujesz nazwę OTS
-- server location location = "Holland" -tutaj wpisujesz swój kraj
-- server ip (the ip that server listens on) ip = "auto" -tutaj wpisujesz swój adres ip
-- server port (the port that server listens on) port = "7171" -tutaj wpisujesz port OTSa
-- server url url = "" -tutaj możesz wpisać link(nie trzeba) -- server owner name ownername = "Xidaozu" -tutaj wpisujesz swoje imię albo przezwisko -- server owner email owneremail = "" -tutaj wpisujesz swój e-mail (nie trzeba) -- world type -- options: pvp, no-pvp, pvp-enforced worldtype = "pvp" -tutaj ustalasz czy świat ma ma być pvp, no-pvp... -- exhausted time in ms (1000 = 1 second) exhausted = 1000 -tutaj ustalasz szybkość używania zaklęć -- exhausted time in ms for non-aggressive spells (1000 = 1 second) exhaustedheal = 1000 -tutaj ustalasz szybkość używania zaklęć leczących -- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1 second) exhaustedadd = 200 -nie wiadomo najlepiej zostawić bez zmian -- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1 second) pzlocked = 60*1000 -tutaj ustalasz jak długo ma być tryb walki -- house rent period -- options: daily, weekly, monthly houserentperiod = "weekly" -pozostawiamy bez zmian
-- motd (the message box that you sometimes get before you choose characters) motd = "Welcome to Evolutions 7.92 RPG. Please choose your character." motdnum = "1"
-- login message loginmsg = "Welcome to Evolutions 7.92 RPG. -tutaj wpisujesz jakie ma być powitanie po zalogowaniu -- how many logins attempts until ip is temporary disabled -- set to 0 to disable logintries = 0
-- how long the retry timeout until a new login can be made (without disabling the ip) retrytimeout = 60*1000
-- how long the player need to wait until the ip is allowed again logintimeout = 0
-- allow clones (multiple logins of the same char) -- options: 0 (no), 1 (yes) allowclones = 1 -tutaj ustalasz czy gracze mogą przywoływać stwory -- max number of players allowed maxplayers = "100" -tutaj ustalasz ilu graczy może być na serverze -- SQL type -- options: mysql, sqlite sql_type = "mysql" -pozostawiamy bez zmian --- MySQL part (ignore if you are using SQLite) -zostawiamy sql_host = "localhost" -zostawiamy sql_user = "root" -zostawiamy sql_pass = "" -zostawiamy sql_db = "otserv" -zostawiamy
--- SQLite part (ignore if you are using MySQL) sqlite_db = "db.s3db" -pozostawiamy bez zmian
------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------- Evolutions Basic Configuration ---------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------
-- world name (shows in the character list) worldname = "Evolutions 7.92 RPG" -tutaj wpisujesz nazwę świata -- time to save the server (default = 5) autosave = 10 -tutaj ustalasz po ilu minutach ma być zapis -- do you want to enable cap system? (yes/no) capsystem = "no" -tutaj ustalasz czy ma być cap system -- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min) kicktime = 15 -tutaj po ilu min. bezczynności ma być kick -- how many summons player can have maxsummons = 2 -tutaj ile potworów może przywołać gracz -- maximum items in depot maxdepotitems = 1000 -tutaj ile itemów może mieć gracz w depozycie -- learn spells (yes/no) learnspells = "no" -tutaj czy gracze mają się uczyć czarów -- do you want everyone to have premium freepremium = "no" -tutaj czy gracze mają dostać pacca -- remove ammunation? (bolts/arrows) removeammunation = "yes" -tutaj czy mają sie kończyć strzały -- remove rune charges? (sd/hmm/gfb) removerunecharges = "yes" -tutaj czy mają sie kończyć runy -- use item hotkeys? (yes/no) itemhotkeys = "yes" -tutaj czy można używać klawiszy skrótów -- shoot trough battle window on players? (yes/no) battlewindowplayers = "yes" -pozostawiamy bez zmian
-- use account manager? (yes/no) accountmanager = "yes" -tutaj czy ma być acc menager -- summon follows master everywhere summonsfollow = "yes" -pozostawiamy bez zmian
-- allow outfit change outfitchange = "yes" -pozostawiamy bez zmian
-- damage to players with the same feet feetdamage = "yes" -pozostawiamy bez zmian
-- guild system type (SQL only)(ingame/online) -pozostawiamy bez zmian -- online guild system requires the latest Swelia AAC guildsystem = "ingame" -pozostawiamy bez zmian
------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------- Multipliers ----------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------
-- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters) expmul = 10 -tutaj ile razy więcej exp mają dostać gracze za zabicie stwora -- experience multiplier for pvp-enforced (how much faster you got exp from players) expmulpvp = 2 -tutaj ile razy więcej exp mają dostać gracze za zabicie gracza -- monster lootrating (how much faster you get items from monsters) lootmul = 1 -tutaj ile razy więcej ma wypadać z potworków -- skill multiplier (another multiplier in data/vocations.xml) skillmul = 1 -tutaj jak szybko mają lecieć skille
-- manaspent multiplier (another multiplier in data/vocations.xml) manamul = 1 -tutaj jak szybko ma lecieć mana
-- how many monsters spawn at a time in 1 spawn spawnmul = 1 -pozostawiamy bez zmian
-- Price for each SQM when buying a house houseprice = 200 -pozostawiamy bez zmian
-- level to buy a house houselevel = 20 -tutaj od którego lvlu można kupić domek -- maximum death entries per player maxdeathentries = 10 -pozostawiamy bez zmian
-- max message buffer (default = 4) -- how fast you get muted messagebuffer = 4 -pozostawiamy bez zmian
-- minimum action interval (default = 200) minactioninterval = 200 -pozostawiamy bez zmian
-- protection for those under this level protectionlimit = 50 -pozostawiamy bez zmian
-- critical damage and chance {chance, extra damage percent} criticaldamage = {"0", "0"} -pozostawiamy bez zmian
--------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------- Skull System configuration ------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------
-- time to lose a white skull (1 = 1 minute) whitetime = 15 -tutaj jak długo ma być biała czaszka -- time to lose one frag (1 = 1 minute) fragtime = 1*60
-- ban unjust, how many frags you need to get banned (1 = 1 frag) banunjust = 6 -tutaj po ilu zabiciach ma być ban
-- red skull unjust, how many frags you need to get a red skull (1 = 1 frag) redunjust = 3 -tutaj jak długo ma być czerwona czaszka -- bantime, for how long the player is banned (1 = 1 hour) bantime = 24*1 -tutaj ile ma trwać ban za zabijanie graczy -------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------- GM access rights -------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------
-- access to walk into houses and open house doors accesshouse = 3 -pozostawiamy bez zmian
-- access to login without waiting in the queue or when server is closed accessenter = 1 -pozostawiamy bez zmian
-- access to ignore damage, exhaustion, cap limit and be ignored by monsters accessprotect = 3 -pozostawiamy bez zmian
-- access to broadcast messages and talk in colors (#c blabla - in public channels) accesstalk = 1 -pozostawiamy bez zmian
-- access to move distant items from/to distant locations accessremote = 3 -pozostawiamy bez zmian
-- access to see id and position of the item you are looking at accesslook = 2 -pozostawiamy bez zmian
|