Nazwa: Rock Assault Opis: Czar podobny do Heavy Magic Missile ( HMM ), lecz zadaje obrażenia fizyczne. Czym się różni ? Żywioł - obrażenia fizyczne, co jest dużym plusem runy. Urozmaica również grę, ponieważ wygląd pocisku przypomina atak Dwarfa Geomancera - lecąca skała. Obrażenia: mniej-więcej półtorakrotnie wyższe niż obrażenia HMM.
W folderze Data/Spells/Scripts tworzymy plik rockassault.lua a w nim:
Spoiler:local combat = createCombatObject() setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_LARGEROCK) setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.8, 0, -0.9, 0)
function onCastSpell(cid, var) return doCombat(cid, combat, var) end
i w Data/Spells/Spells.xml dopisujemy:
Spoiler:<rune name="Rock Assault" id="2296" charges="4" needtarget="1" maglv="4" exhaustion="1" enabled="1" allowfaruse="1" script="rockassault.lua"></rune>
|