Ogłoszenie

°Witaj Na Forum !!°
Zapraszam Do Rejestracji! i Wchodzenia Na Chat Forum! Wachasz Się Zarejestrować? Kliknij Rejestracjia! Wachasz się Wejść na Chat Forum? Kliknij Chat na Zielonym Pasku u Góry!
ABY MIEĆ DOSTĘP DO SKRYPTÓW I DO SILNIKÓW MUSISZ BYĆ ZALOGOWANY !!!

#1 2008-07-12 10:34:27

Zwik

http://www.opentibia.grupy-dyskusyjne.pl/images/ranks/999_administrator.png

13027149
Zarejestrowany: 2008-07-10
Posty: 47
Punktów :   
Nazwa Servera: Karnipilar OTS
Nick: Edusse
Level: 97
WWW

Konfiguracja config.lua

To wygląda mniej więcej tak:


-------- config.lua --------
-- Config file for OTServ --
----------------------------

-- data directory location
datadir = "data/" -pozostawiamy bez zmian

-- map location
map = "data/world/evolutions.otbm" -pozostawiamy bez zmian

-- mapkind
-- options: OTBM for binary map, XML for OTX map
mapkind = "OTBM" -pozostawiamy bez zmian

-- map store location (for XML only)
mapstore = "data/world/evolutions-mapstore.xml" -pozostawiamy bez zmian

-- house store location (for XML only)
housestore = "data/world/evolutions-housestore.xml" -pozostawiamy bez zmian

-- bans storage (for XML only)
banIdentifier = "data/bans.xml" -pozostawiamy bez zmian

-- server name
servername = "Evolutions 7.92 RPG" -tutaj wpisujesz nazwę OTS

-- server location
location = "Holland" -tutaj wpisujesz swój kraj

-- server ip (the ip that server listens on)
ip = "auto" -tutaj wpisujesz swój adres ip

-- server port (the port that server listens on)
port = "7171" -tutaj wpisujesz port OTSa

-- server url
url = "" -tutaj możesz wpisać link(nie
trzeba)
-- server owner name
ownername = "Xidaozu" -tutaj wpisujesz swoje imię
albo przezwisko
-- server owner email
owneremail = "" -tutaj wpisujesz swój e-mail
(nie trzeba)
-- world type
-- options: pvp, no-pvp, pvp-enforced
worldtype = "pvp" -tutaj ustalasz czy świat ma
ma być pvp, no-pvp...
-- exhausted time in ms (1000 = 1 second)
exhausted = 1000 -tutaj ustalasz szybkość
używania zaklęć
-- exhausted time in ms for non-aggressive spells (1000 = 1 second)
exhaustedheal = 1000 -tutaj ustalasz szybkość
używania zaklęć leczących
-- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1 second)
exhaustedadd = 200 -nie wiadomo najlepiej
zostawić bez zmian
-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1 second)
pzlocked = 60*1000 -tutaj ustalasz jak długo
ma być tryb walki
-- house rent period
-- options: daily, weekly, monthly
houserentperiod = "weekly" -pozostawiamy bez zmian

-- motd (the message box that you sometimes get before you choose characters)
motd = "Welcome to Evolutions 7.92 RPG. Please choose your character."
motdnum = "1"

-- login message
loginmsg = "Welcome to Evolutions 7.92 RPG. -tutaj wpisujesz jakie ma być
powitanie po zalogowaniu
-- how many logins attempts until ip is temporary disabled
-- set to 0 to disable
logintries = 0

-- how long the retry timeout until a new login can be made (without disabling the ip)
retrytimeout = 60*1000

-- how long the player need to wait until the ip is allowed again
logintimeout = 0

-- allow clones (multiple logins of the same char)
-- options: 0 (no), 1 (yes)
allowclones = 1 -tutaj ustalasz czy gracze
mogą przywoływać stwory
-- max number of players allowed
maxplayers = "100" -tutaj ustalasz ilu graczy
może być na serverze
-- SQL type
-- options: mysql, sqlite
sql_type = "mysql" -pozostawiamy bez
zmian
--- MySQL part (ignore if you are using SQLite) -zostawiamy
sql_host = "localhost" -zostawiamy
sql_user = "root" -zostawiamy
sql_pass = "" -zostawiamy
sql_db = "otserv" -zostawiamy

--- SQLite part (ignore if you are using MySQL)
sqlite_db = "db.s3db" -pozostawiamy bez zmian

-------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Evolutions Basic Configuration ----------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------

-- world name (shows in the character list)
worldname = "Evolutions 7.92 RPG" -tutaj wpisujesz nazwę
świata
-- time to save the server (default = 5)
autosave = 10 -tutaj ustalasz po ilu
minutach ma być zapis
-- do you want to enable cap system? (yes/no)
capsystem = "no" -tutaj ustalasz czy ma być
cap system
-- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min)
kicktime = 15 -tutaj po ilu min.
bezczynności ma być kick
-- how many summons player can have
maxsummons = 2 -tutaj ile potworów może
przywołać gracz
-- maximum items in depot
maxdepotitems = 1000 -tutaj ile itemów może mieć
gracz w depozycie
-- learn spells (yes/no)
learnspells = "no" -tutaj czy gracze mają się
uczyć czarów
-- do you want everyone to have premium
freepremium = "no" -tutaj czy gracze mają
dostać pacca
-- remove ammunation? (bolts/arrows)
removeammunation = "yes" -tutaj czy mają sie kończyć
strzały
-- remove rune charges? (sd/hmm/gfb)
removerunecharges = "yes" -tutaj czy mają sie kończyć
runy
-- use item hotkeys? (yes/no)
itemhotkeys = "yes" -tutaj czy można używać
klawiszy skrótów
-- shoot trough battle window on players? (yes/no)
battlewindowplayers = "yes" -pozostawiamy bez zmian

-- use account manager? (yes/no)
accountmanager = "yes" -tutaj czy ma być acc
menager
-- summon follows master everywhere
summonsfollow = "yes" -pozostawiamy bez zmian

-- allow outfit change
outfitchange = "yes" -pozostawiamy bez zmian

-- damage to players with the same feet
feetdamage = "yes" -pozostawiamy bez zmian

-- guild system type (SQL only)(ingame/online) -pozostawiamy bez zmian
-- online guild system requires the latest Swelia AAC
guildsystem = "ingame" -pozostawiamy bez zmian

-------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------- Multipliers -----------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------

-- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters)
expmul = 10 -tutaj ile razy więcej exp mają
dostać gracze za zabicie stwora
-- experience multiplier for pvp-enforced (how much faster you got exp from players)
expmulpvp = 2 -tutaj ile razy więcej exp mają
dostać gracze za zabicie gracza
-- monster lootrating (how much faster you get items from monsters)
lootmul = 1 -tutaj ile razy więcej ma wypadać
z potworków
-- skill multiplier (another multiplier in data/vocations.xml)
skillmul = 1 -tutaj jak szybko mają lecieć skille

-- manaspent multiplier (another multiplier in data/vocations.xml)
manamul = 1 -tutaj jak szybko ma lecieć mana

-- how many monsters spawn at a time in 1 spawn
spawnmul = 1 -pozostawiamy bez zmian

-- Price for each SQM when buying a house
houseprice = 200 -pozostawiamy bez zmian

-- level to buy a house
houselevel = 20 -tutaj od którego lvlu można kupić
domek
-- maximum death entries per player
maxdeathentries = 10 -pozostawiamy bez zmian

-- max message buffer (default = 4)
-- how fast you get muted
messagebuffer = 4 -pozostawiamy bez zmian

-- minimum action interval (default = 200)
minactioninterval = 200 -pozostawiamy bez zmian

-- protection for those under this level
protectionlimit = 50 -pozostawiamy bez zmian

-- critical damage and chance {chance, extra damage percent}
criticaldamage = {"0", "0"} -pozostawiamy bez zmian

---------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------- Skull System configuration -------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------

-- time to lose a white skull (1 = 1 minute)
whitetime = 15 -tutaj jak długo ma być biała
czaszka
-- time to lose one frag (1 = 1 minute)
fragtime = 1*60

-- ban unjust, how many frags you need to get banned (1 = 1 frag)
banunjust = 6 -tutaj po ilu zabiciach ma być ban

-- red skull unjust, how many frags you need to get a red skull (1 = 1 frag)
redunjust = 3 -tutaj jak długo ma być czerwona
czaszka
-- bantime, for how long the player is banned (1 = 1 hour)
bantime = 24*1 -tutaj ile ma trwać ban za zabijanie
graczy
--------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------- GM access rights --------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------

-- access to walk into houses and open house doors
accesshouse = 3 -pozostawiamy bez zmian

-- access to login without waiting in the queue or when server is closed
accessenter = 1 -pozostawiamy bez zmian

-- access to ignore damage, exhaustion, cap limit and be ignored by monsters
accessprotect = 3 -pozostawiamy bez zmian

-- access to broadcast messages and talk in colors (#c blabla - in public channels)
accesstalk = 1 -pozostawiamy bez zmian

-- access to move distant items from/to distant locations
accessremote = 3 -pozostawiamy bez zmian

-- access to see id and position of the item you are looking at
accesslook = 2 -pozostawiamy bez zmian


Zapraszam Na Forum! Forum o OTS

http://i31.tinypic.com/34nlbon.jpg
To ja : http://public2.tektek.org/img/av/0807/d12/0310/45ad10.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fallenangel.pun.pl www.dzielnekobietki.pun.pl www.anty-bieber-dabrowa.pun.pl www.ksg1922.pun.pl www.poprykajmy.pun.pl