Karnipilar Forum

Wszystko o OTS

Ogłoszenie

°Witaj Na Forum !!°
Zapraszam Do Rejestracji! i Wchodzenia Na Chat Forum! Wachasz Się Zarejestrować? Kliknij Rejestracjia! Wachasz się Wejść na Chat Forum? Kliknij Chat na Zielonym Pasku u Góry!
ABY MIEĆ DOSTĘP DO SKRYPTÓW I DO SILNIKÓW MUSISZ BYĆ ZALOGOWANY !!!

#1 2008-07-14 11:17:30

Zwik

http://www.opentibia.grupy-dyskusyjne.pl/images/ranks/999_administrator.png

13027149
Zarejestrowany: 2008-07-10
Posty: 47
Punktów :   
Nazwa Servera: Karnipilar OTS
Nick: Edusse
Level: 97
WWW

8.1 RUNA Rock Assault

Nazwa: Rock Assault
Opis: Czar podobny do Heavy Magic Missile ( HMM ), lecz zadaje obrażenia fizyczne. Czym się różni ? Żywioł - obrażenia fizyczne, co jest dużym plusem runy. Urozmaica również grę, ponieważ wygląd pocisku przypomina atak Dwarfa Geomancera - lecąca skała.
Obrażenia: mniej-więcej półtorakrotnie wyższe niż obrażenia HMM.



W folderze Data/Spells/Scripts tworzymy plik rockassault.lua a w nim:



Spoiler:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_LARGEROCK)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.8, 0, -0.9, 0)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end 

i w Data/Spells/Spells.xml dopisujemy:


Spoiler:

<rune name="Rock Assault" id="2296" charges="4" needtarget="1" maglv="4" exhaustion="1" enabled="1" allowfaruse="1" script="rockassault.lua"></rune>


Zapraszam Na Forum! Forum o OTS

http://i31.tinypic.com/34nlbon.jpg
To ja : http://public2.tektek.org/img/av/0807/d12/0310/45ad10.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pgs-dm.pun.pl www.bakuganbatllemisztrz.pun.pl www.narutongame.pun.pl www.tede.pun.pl www.bakuganbitwa.pun.pl